søndag 29. juli 2012

Dag 29

I morgen er dagen, og det begynner å krible litt i magen nå som jeg er i ferd med å gjøre klar testglass og stripe til morgenkvistens første dobesøk.

I dag har vi hatt besøk av hyttenaboer vi kjenner bare fordi vi har skjønne jevnaldrende jenter. Vi har ikke sett eller snakket med dem siden i fjor og ble overrasket over at de hadde stor mage på gang igjen og tre uker til termin. Jentene lekte ivrig med en babydukke de koste med og småkranglet om, og vi forklarte hvorfor venninnens mamma hadde så stor mage. Fascinerende!

I morgen skal vi på besøk til et vennepar som også har en jevnaldrende jente, men også en liten nyfødt en. Jeg husker veldig godt at jeg besøkte deres eldste da hun var nyfødt og jeg holdt henne på min store og sprell levende mage. Hvordan blir det å holde lillesøsteren i morgen, tro?

Morgendagen er ellers planlagt med fullt program: Tidlig start, huskelister, ærend og flere besøk. Nå skal jeg sove med sommerfugler i magen og tanke om at en negativ test ikke må bety en mislykket syklus.

























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar