torsdag 5. juli 2012

Dag 5

Ambisjoner på hold


Ferien begynner å nærme seg. En dag til og så en uke igjen på jobb. Så fire uker med fri fra t-banen, stress om morgenen, sjefen og alle andre små og store rutiner i hverdagen. Gleder meg veldig og satser på å leve i nuet og nyte hver eneste dag. Og med et sterkt håp om å unngå skuffelsen å skulle gå en travel høst i møte stadig like ugravid.

Jeg har nemlig flere ting jeg vil endre til det bedre i livet mitt, blant annet på jobb, men det er uaktuelt med barn på vei, så en god del ambisjoner, planer og ønsker blir lagt på hylla til familieplanleggingen faktisk begynner å gå etter planen. 

Føler jeg passer irriterende godt inn i båsen med andre damer som nedprioriterer karrierefokus til fordel for familie. Må slutte å lese så mange leserinnlegg. Dette er jo tross alt viktig for meg, så ingen vits i å plages med en feministsamvittighet jeg later som jeg har...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar