mandag 30. juli 2012

Dag 30

En slitsom, grå dag som startet med en veldig negativ graviditetstest. Blunket og myste alt jeg kunne med trette øyne i morgenlyset, men kunne bare skimte en innbilt skygge der streken skulle ha vært. Så gikk og la meg igjen uten å finne et øyeblikks søvn.

Deretter en hektisk dag med småærend og mange ting som gikk galt, som at vaskemaskinen gikk i stykker og vi måtte kjøre helt hjem til Oslo etter noe vi glemte.

Jeg hadde usedvanlig kort lunte og en litt ilter klump i magen. På vei hjem kom jeg på hva det må være. Ikke utløst av større kriser, men rett og slett PMS! Hva ellers?

Ømheten i brystet er nesten helt borte, som sist. Kjenner enda ikke mensen fysisk i magen, men det kommer nok.

Har plutselig lyst til å trøste meg litt med et glass rødvin. Mannen min foreslår at sex kan utløse mensen, som om det er en god ting! Da kan jeg ta meg et glass. Sludder! Vurderer i skrivende stund å ta det glasset likevel.





















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar