søndag 8. juli 2012

Dag 8

Hjemme alene


Har sendt avgårde min elskede lille familie på sommerferie. Regnet høljer ned ute og det er lite som minner om at det faktisk har blitt juli. En anelse tungsinn, men på den annen side: Alt jeg skal få tid til denne uka!! Jeg begynner med noe så harry som solarium - kanskje en anelse sommerglød i huden kan få opp humøret? Så ordne litt hjemme med visshet at her skal ingen, bortsett fra meg selv, slenge, søle og rote de neste dagene. Så begynner jeg på en roman på 800 sider med bitteliten skrift - har heldigvis akkurat fått nye glass i brillene. Og siden jeg nøt ferske reker og hvitvin i går, så fortsetter jeg nytelsen med å bruke opp loffen og sitronen på deilige arme riddere. Faktisk begynner jeg å lure på hvordan jeg skal få tid til alle planene som begynner å forme seg for hjemme-alene-uka før de er tilbake.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar